22:16

Jag vet, men efter träningen behövde vi åka till farmor för att göra en sak sen när jag kom hem var det Desperate Housewives men bättre sent än aldrig! Imorgon ska jag hem till farfar, vi ska göra smycken. Så ni vet att han höll med smycken förut som en liten hobby, så han hjälper tex mig att borra i stenar. Men jag kommer lägga ut bilder på alla smycken, men vet inte om det blir imorgon för kommer nog hem rätt sent. Om ni vill ha lite försmak på vad jag ska göra så... Jag ska stansa in tex namn i metallbrickor. Ni får se, Det ska bli väldigt intressant och se hur det blir! Men ska snart gå och lägga mig för är rätt trött, men vi hörs imorgon!
 


Godnatt






Så här blir det typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0