Jeansshorts

Hellllu!

Dagen började med att sara och jag tog bussen till centrum. Jag behöde köpa ett par ljusa jeansshorts, finns bild där nere. Sen köpte jag också en vanlig ear cuff utan kedja och allt, den kostade bara 20 kr:) Men iallafall efter det drog vi till donken och åt där. Sen gick vi till godissvampen, och efter det till vallen där vi satt, solade och snackade. När vi hade suttit där ett tag gick vi hem till sara där vi hoppade studsmatta och lite sånt. Nu är jag hemma och vet inte vad jag ska göra? Jag måste tvätta håret! Kram





Dom här köpte jag:) Orkar inte ta egen bild...





Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag har haft en underbar helg med massa sol, mys med familj och vänner. Vad händer i morgon?

2011-04-18 @ 20:37:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0