Måndagen den 25

Hejsan

Nu sitter jag och äter lite kvälls mellis. Men lite om dagen, vi spelade matcher idag med. Först mot sveriges bästa lag, som gick okej. Sen på eftermiddagen spelade vi om 4 och 3-plats och vi kom på 4-plats. Sen när jag kom hem frågade pappa mig om jag ville spela squash, det är nästan som tennis förutom att man slår mot en vägg varannan gång. Det ville jag, så vi åt lite middag först sen åkte vi till Rackethallen. Det var jättekul och det gick väldigt bra, men det är nog för att jag spelat tennis ett tag. Ja, sen när jag kom hem duscha jag och nu sitter jag här;) Imorgon fyller min lillebrorsa år. Så det blir väl upp tidigt. Jag vet att han inte läser här så kan säga vad jag ska ge till honom, Lego haha wow! Imorgon är vi också lediga för vi har studiedag! Kommer bara vara hemma men vi hörs imorgon för är väldigt trött i kroppen nu efter 5 matcher och lite squash! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0