Plugga plugga...

Hej!
 Ja, ja vet att jag inte bloggat idag, men det är för vi har ett matte prov på fredag, och det är alltid bra att plugga lite mer;) Men när den här veckan är slut så kommer jag blogga mer och kanske gör lite härliga vårsmycken? Ska iallafall vara hemma under påsk. Gud, idag när vi åt middag så åt vi kött, och så tog jag en köttbit, och såklart fastnar den i halsen. Jag fick panik för jag kunde inte andas, och min lillebror började ju skratta, och mamma och pappa sprag imot mig och tryckte på min mage och då kom den upp! Det var den dramatiskaste middagen på länge, haha!

Måste lägga mig tidigt idag med för imorgon ska jag ha utvecklingssamtal kl 07:00!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0