Stan igen



Sofia om Ear cuff:

Är det med hål där uppe och där nere? :D ska nog köpa :D


Svar: Just den ear cuffen har en klämma där uppe, eller vad man säger. Men jag ska göra ett par med örhänge både uppe och nere. Det kommer antagligen upp i veckan.



Idag har jag och Ebba varit i stan. Vi gick runt, fotade och fikade. Jag hade på mig mina nya kläder som jag och mamma köpte igår. Det var så varmt och fint väder idag! Sen gick vi också in i one piece affären och provade! Dom är så fina och mysiga. Sen när jag kom hem var mormor här och nu ska jag snart gå och plugga engelska:(

Ha en bra söndags kväll




Jag och Ebba



När vi provade one piece


Kommentarer
Postat av: MADDES

Vad roligt att du är med och tävlar om den snygga ear cuffen! Jag hör av mig när vinnaren är utsedd på torsdag!

Hur har den nya veckan börjat?

2011-04-11 @ 12:16:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0