22 mars 2011

Har inte haft tid med att blogga för jag har inte orkat och så har jag haft träning! Men imorgon ska jag nog lägga ut lite fler smycken.

Ibland har jag slut på ideer och vet inte vad jag ska göra för smycken, så ni får gärna hjälpa mig att designa ett smycke så kanske det kommer upp på bloggen!

Nu ska jag gå på träningen så hinner inte lägga upp bilderna ikväll men imorgon kommer dom!

Juste mamma berättade om en smyckeskurs man kunde gå och det ska jag nog men har inte bestämt vilken. Då ska jag passa på att köpa massa grejer så man kan göra jätte fina smycken som jag inte har gjort förut.


 

Såhär blir det!
(en berlock)



Kommentarer
Postat av: Frida

Hur man får det på sin blogg menar du? För isåfall måste man få en inbjudan skickad till sig. Kan mejla en inbjudan till dig om du vill`? :) <3

2011-03-22 @ 19:56:18
URL: http://flimma.blogg.se/
Postat av: s a n d r a - Tävling pågår

fina smycken du gör :) jag gör också smycken ;D de är hur kul som helst ju

2011-03-23 @ 13:11:50
URL: http://ssandraf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0