Just idag är jag stark

Halloj! Nu har jag precis duschat, för jag har spelat Squash med pappa! Det är jättekul, lite svårt för man måste ha snabba fötter men det går ;) Snart ska jag bestäma kläder till imorgon. Tror det blir en vit sickad tröja från Massimo Dutti, men får se. Innan jag åkte gjorde jag lite berlocker. En blev failad så jag behöde beställa massa nytt, typiskt mig eftersom det alltid händer mig :( Men jag gjorde en till mamma som ni får se! Sen har hon beställt en också där det kommer stå " just idag är jag stark", haha alla Hammarbyare! Men hon är inte det tror jag, det är nog för att det är ett fint budskap ;) Japp, ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon Kram

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0