Kvälls inlägg

Halloj! Nu har jag packat klart min väska till imorgon för då ska jag till grönan! Ska snart gå till tv och sen ska jag gå och kägga mig för jag är rätt trött. Ah gud, idag när jag skulle till bussen för jag hade träning så blev det väldigt jobbigt haha, Min buss går 20 över 5 och när jag stod där tyckte jag att det var konstigt att Malin aldrig kom (vi åker tillsammans) men i alla fall så kommer bussen och jag kände på mig att det var konstigt så jag frågar busschaffören " hur mycket är klockan" och såklart är den 20 över 4 så jag har gått 1 timme tidigare! Men så dum som jag är fortsätter jag och åker med så går jag av efter några hållplatser sen gick jag till Malin haha! Det är en typiskt mig grej! Nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig imorgon! Godnatt

Armbanden jag gjorde till mig idag, dom är turkos och aprikos fint till sommarn när man är brun!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0