LÖRDAG

Godmorgon mina Sunshines! Idag är det lördag för er som inte vet. Jag ska inte sova hos min moster men vi ska i alla fall åka till stan imorgon för då ska vi shoppa lite! Men idag ska jag vara lite med familjen, för jag har varit borta rätt mycket alltså förra helgen med innebandyn och så... Vi ska åka till något centrum och köpa skor till mig för alla mina skor är försmå. Sen ska vi kanske titta på en ny bil, och det ligger där min moster bor så vi kanske ska hälsa på där i alla fall. Jag kommer vara hemma på förmiddagen, då ska jag städa mitt rum lite det ser ut som ett kråkbo haha. Det kommer bilder sen ikväll, Kram




                                   Vi ska antagligen åka hit idag och köpa skor, sollentuna centrum. Det är jätte fint där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0