Min dag

Hello, nu har jag precis kommit in, jag har legat på balkongen och solat men det gav inte så mycket ruesultat haha. Hade tänkt att jag ska göra några fina sommararmband till mig själv snart. Det kommer antagligen bilder på det då. Jag skulle haft shorts idag men jag ångrade mig, och det var ju synd för det var så varmt men imorgon kanske jag ska ta det? Nu vill jag verkligen ha sommarlov men det är ju bara 4 veckor kvar till skolavslutningen, och på dom veckorna ska vi göra massa kul med skolan, så det går nog rätt snabbt. Vet inte vad jag ska ha på mig på skolavslutningen, Har ni något tips? Jag ska åka till stan på söndag med min moster, får se om jag hittar något då. Puss


Kommentarer
Postat av: Nicolaimarit

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-06-14 @ 14:59:51
URL: http://nicolaimarit.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0