Min Dag

Hejsan på er! Ja min dag började rätt segt, visste inte vad jag skulle göra. Sen efter ett tag blev jag sugen på att göra något för jag ville inte sitta som en seg potatis som möglar sönder här hemma, så jag ringde min kära vän Ebba! Det tog ett tag att bestäma vad vi skulle göra för vi ville olika saker men tillslut blev det shopping! Vi åkte till Sickla först där jag köpte en rosa kofta/kavaj. Sen åkte vi till Nacka där jag köpte en jeansjacka och en makrame tråd. Sen när vi hade gått i alla affärer gick vi till bussen för att åka hem. På bussen snackade vi lite tjejsnack och hade jättekul!! När jag kom hem tog jag en snabb dusch och nu ska vi snart äta middag. Men det kommer bilder sen på det jag köpte! Puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0