Min eftermiddag

Hej på er! Känner mig som en ny människa, har duschat och sen ska jag lägga mig i en nybäddad säng som jag bäddat, haha är riktigt stolt! Det finns inget bättre än att lägga sig i en nybäddad säng, visst? Har haft fullt upp hela eftermiddagen. Jag har gjort lite smycken men det var beställningar sen har jag hjälpt mamma att laga middag, pluggat matte, duschat, packat min väska och bäddat rent. Jag packa min väska för imorgon ska vårat innebandy lag spela cup i täby. Så vi måste åka efter skolan sen spelar vi sista matchen kl 22:00, kommer typ hem 24:00 så det blir nog ingen uppdaterning imorgon om det inte blir ett morgon inlägg? Nu ska jag fixa det sista sen kanske det blir tv en stund? Godnatt ♥



Lite failade men det är rätt svårt, men dom är i alla fall till mamma!




Blåa makrame armband, till mammas kompis



 Ear cuff, tog en gammal bild för orkade inte ta någon ny, men gjorde 3 st till några kompisar. Sen hade dom örhänge både uppe och nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0