News

Hej på er! Nu har jag varit hemma ett tag, kom hem typ vid 3. Jag hittade en skolavslutnings klänning. Jag vet inte om jag ska lägga upp en bild på den nu eller om jag ska vänta med att lägga upp den på skolavslutningen, Eller vad tycker ni? Sen köpte vi två par skor, en bh och så köpte jag en kedja som jag ska göra örhängen av bl.a. Jag är jätte trött, jag vet inte varför så jag kankse ska lägga mig en stund och vila? Aja här kommer det bilder på vad jag köpte,










Ska jag ta bild på min skolavslutnings klänning nu, eller ska jag vänta till skolavslutningen? Sen passade jag på att ta en bild på min Long champ väska,




Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bild nu :)

2011-05-15 @ 22:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0