Söndag

Godmorgon! Idag sov jag ut lite, eftersom jag höll på att dö igår av trötthet. Jag är fortfarande trött och har ont i kroppen men ska i alla fall inte göra så mycket idag. På eftermiddagen ska jag och min familj till min lilla kusin som fyller år. Hela släkten kommer vara där också, det kommer bli kul! Men nu på förmiddagen ska jag bara vara hemma, hoppa på studsmattan, om jag orkar det haha. Och juste igår när jag kom hem låg det ett litet paket i mitt rum och det var lite nya smyckes grejer, stansnings plattor, pärlor och lite mer.. Jag blev i alla fall jätte glad! Men nu tjatar mamma att jag ska gå ut, det är underbart väder ute. Kramis


Förmiddagens outfit:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0